هذیان های انترنتی

چشمی و صد نم، جانی و صد آه

هذیان های انترنتی

چشمی و صد نم، جانی و صد آه

به حمید فرهادیی نازنینم

نمی‌دانم نخستین بار چگونه با نامت آشنا شدم؟ شاید هم از نگرهای بی‌وجدانانه‌یی که در پای استاتوس های داکتر آشنا و نصرت اقبال می‌گذاشتی، هر چه بود آغازِ مصیبتی بود پایان‌نیافتنی این آشنایی از همان نخستین چت ها دریافتم که موجودِ وحشت‌ناکی استی، و دیوانگیِ مشترکی ما را به هم پیوند می‌دهد شاید هم شیطنتِ بیدارِ جوانی، سرزندگی و نیرویی سرشار از شور و هیجان در تو، که مرا به گذشتۀ سراپا مستی و هستی ام می‌برد. شاید هم پاره‌یی از روحِ سرگردانِ من و آن نیمۀ گم شده ام در تو، روحی که بی قرار است و به دنبالِ پاره‌های تکه تکه اش می‌گردد.
نقاطِ مشترک فراوانی داریم به جز در دو چیز، این‌که:
_ رئالی استی و سخت دوست‌دار رونالدو و من برعکس تو، بارسایی و عاشقِ لیونل مسی.
_ به اندازۀ تو با سلیقه و خوش‌تیپ نیستم و نمی‌توانم موهایم را این‌گونه زیبا، سیخ سیخک کنم
نمی‌دانم چند ساله می‌شوی با این زادروز امروز، هر چند ساله که باشی امیدوارم چنان سال‌خورده و پیر و فرتوت شوی که کواسه‌هایت روزی هزار بار آرزوی مرگت را بکنند ولی تو بازهم زنده باشی و عزرائیل را مات کنی در این شطرنجِ مرگ و مبارزه
زادروزت مبارک باد.
 
نگاره: ‏نمی‌دانم نخستین بار چگونه با نامت آشنا شدم؟ شاید هم از نگرهای بی‌وجدانانه‌یی که در پای استاتوس های داکتر آشنا و نصرت اقبال می‌گذاشتی، هر چه بود آغازِ مصیبتی بود پایان‌نیافتنی این آشنایی ;)   از همان نخستین چت ها دریافتم که موجودِ وحشت‌ناکی استی، و دیوانگیِ مشترکی ما را به هم پیوند می‌دهد شاید هم شیطنتِ بیدارِ جوانی، سرزندگی و نیرویی سرشار از شور و هیجان در تو، که مرا به گذشتۀ سراپا مستی و هستی ام می‌برد. شاید هم پاره‌یی از روحِ سرگردانِ من و آن نیمۀ گم شده ام در تو، روحی که بی قرار است و به دنبالِ پاره‌های تکه تکه اش می‌گردد.
نقاطِ مشترک فراوانی داریم به جز در دو چیز، این‌که:
_  رئالی استی و سخت دوست‌دار رونالدو و من برعکس تو، بارسایی و عاشقِ لیونل مسی.
_ به اندازۀ تو با سلیقه و خوش‌تیپ نیستم و نمی‌توانم موهایم را این‌گونه زیبا، سیخ سیخک کنم :)
نمی‌دانم چند ساله می‌شوی با این زادروز امروز، هر چند ساله که باشی امیدوارم چنان سال‌خورده و پیر و فرتوت شوی که کواسه‌هایت روزی هزار بار آرزوی مرگت را بکنند ولی تو بازهم زنده باشی و عزرائیل را مات کنی در این شطرنجِ مرگ و مبارزه
زادروزت مبارک باد.‏

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد