هذیان های انترنتی

چشمی و صد نم، جانی و صد آه

هذیان های انترنتی

چشمی و صد نم، جانی و صد آه

این آدم ها ...

این آدم‌هایی‌که ذره‌بین به دست و بیست و چار ساعت، در سراسر دنیا می‌گردند تا روی سنگی، چوبی، پوستِ حیوانی، بادنجان رومی، پیازی، سیری، شلغمی و خلاصه هزارویک چیز دیگری نامِ الله و پیام‌بر اکرمش را بیابند و بیایند در هزارویک سایت بیندازند و به هزارویک نفر "تگ" بزنند کجاستند؟ بیایند تا ببینند که طالبان در میانِ نسخه های قرآن مواد منفجره جاسازی می کنند.
این آدم هایی که کوچک ترین انتقاد از خرافات را بر نمی تابند و به نام توهین به مقدسات و دین، دهن آدم را گوش تا گوش پاره می کنند و فتوای کفر و زندقه را صادر می کنند کجاستند؟
کجایند؟ این آدم هایی که، یک بی دین در غرب کارتون می کشد و این ها در شرق کارد می کشند، یک بی دین در غرب قرآن می سوزاند و این ها در شرق آدم ها را می سوزانند. حالا کجاستند و چرا زبان شان لال است؟
کجایید؟ ای مدافعانِ اسلام و ای مدعیان خوش نام، اینک قرآن را در لوگر می سوزانند، چرا صدای تان بر نمی آید؟
این برادران اهل دین و دغدغه که بارها و بارها "زوم" کرده اند و می کنند روی لباسِ سکسی و تحریک برانگیزِ آریانا سعید و مژده جمال زاده و برای کشتن شان جایزه تعیین می کنند، کجاستند تا این قرآن سوزی را محکوم کنند.
این ملاها و چوچه ملاها که با دهان های کف کرده در جاده ها بر آمدند و چندین تن را بی گناه کشتند، کجاستند امروز که لااقل کار این قرآن سوز ها را محکوم کنند؟
این شورای عالمانِ دینی، که هر روز تیر تکفیر بر رسانه ها می بارد و گلوی مردم را می فشارد کجاست امروز؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد